IBCC 2018 – 3. NAP

Kövesd velünk percről-percre a IV. IBCC eseményeit! Weboldalunkon folyamatosan beszámolunk a verseny részleteiről, ott leszünk a legfontosabb eseményeknél, 20 órától pedig minden nap ÉLŐ műsort sugárzunk a helyszíni stúdiónkból, mely weboldalunkon és a Fishing and Hunting Facebook oldalán. Kövess bennünket az Instagramon is – keresd az IBCC_official-t és használd az #ibcc2018 jelölést!

19:36 – Nemsokára kezdődik élő adásunk, ahol minden érdekes információról beszámolunk!

18:19 – Fotós kollégánk sem tétlenkedik napközben, íme pár szép fogás:

17:49 –  ÁTLÉPTÜK A 10 TONNÁS ÖSSZFOGÁST!! 154 csapat büszkélkedhet mérlegelhető hallal. Jelen pillanatban is folynak be az adatok! Ha reggelig kitart ez dönping, szinte biztos, hogy holnap átlépjük a tavalyi IBCC 14282.27kg-os összfogását! Jelenlegi eredmények ITT! Íme a jelenlegi dobogósok: Starbaits Slovakia – 359.80 , Carp Club CR II – 279.27 , CR Baits – 229.52 !

16:29 – Számunkra is hihetetlen, jelen állás szerint 800kg hiányzik ahhoz, hogy elérjük a 10 tonnát! Gőzerővel dolgoznak stábjaink és kollégáink, hogy minél pontosabb adatokkal és információkkal tudjunk szolgálni! IDE kattintva megtekinthetitek a jelenlegi összfogást!

15:28 – Megszületett a verseny második piros lapja. A 152-es helyen horgászó L.T Baits cseh csapat az éjszaka folyamán másodfokú viharjelzés ellenére csónakot használt, melyet a szomszéd csapat videón megörökített. További infók hamarosan!

14:52Csak úgy röpködnek a tonnák! Ismét 1000kg-mal feljebb vagyunk! 8200kg-nál tartunk, az első helyezett csapat a Starbaits Slovakia, aki 327kg-mal birtokolja jelenleg a dobogó felső fokát. Második helyen a Carp Club CR II 280kg-mal, a harmadik helyen pedig a DAN DRAGULOIU TEAM 220kg-mal. Nagyon szoros a mezőny, a második és harmadik helyen álló csapat ráadásul egymás mellett pecázik Fonyódon az Arpád parti sétányon.

Íme pár szép 10kg feletti fogás a mezőnyből 🙂

13:21 A mezőnyt jelenleg a Starbaits Slovakia csapata vezeti továbbra is, ahol jelenleg öt hal vár mérlegelésre és eközben is fárasztanak! Folyamatosan érkeznek az újabb és újabb eredmények!

13:03 Átléptük a 7 tonnás összfogást! Folyamatosan érkeznek a fogások, kollégáinknál szinte már izzanak a laptopok! 142 csapat szerepel az eredménylistán. Egyelőre főként a déli oldal dübörög, de biztosak vagyunk benne, hogy nemsokára az északi rész is megkezdi a felzárkózást! KLIKK az eredményekért! Csekkoljátok GALÉRIÁNKAT, melyet állandóan frissítünk!

12:38 – Az egész Balaton területén alapfokra vissza állt a viharjelzés, a csapatoknak nem kell izgulniuk a csónakhasználat miatt. Úgy tűnik, hogy a reggeli hidegfront tovább is állt, ismét a napsütésé a szerep!

12:01 – Kövesd a FISHINDA alkalmazáson is a IV. IBCC fontosabb pillanatait és szebb fogásait!

10:51 – Meghaladtuk a 6 tonnás összfogást! Hihetetlen! Közel egy órával ezelőtt írtuk meg, hogy átléptük az 5 tonnát! Mostanra viszont 135 csapat büszkélkedhet mérlegelhető hallal és ennek köszönhetően a IV. IBCC  kezdetétől, azaz vasárnap 12:00-tól számítva 47 óra elteltével már átléptük a 6 tonnás összfogást!

09:20 – Meghaladtuk az 5 tonnás összfogást!  Több mint 130 csapat fogott már mérlegelhető halat! Az első helyen továbbra is a Starbaits Slovakia áll 240kg-mal, második helyre visszatornázta magát a DAN DRAGULOIU TEAM 206kg-mal és felkerült a dobogó harmadik fokára jelen állás szerint a CR Baits 173kg-mal. Igen kevés a különbség a csapatok között, egyenlőre semmi sem biztos. Csekkoljátok az eredménytáblát ITT!

08:48 – Természetesen nem csak a halakról készítünk fényképeket. Fotós kollégánk is járja a Balaton partját, ahol megpróbál minden pici részletet megörökíteni. Íme néhány esti és reggeli kép! 🙂

08:07 – Az éjszaka folyamán egy enyhe hidegfront érkezett a Balaton területére némi esővel. Ennek a lehűlésnek főként az északi oldalon horgászó csapatok örülnek, hiszen a reggelre megérkezett időjárás segíthet a mélyebb vizekben beindítani a halfogást. Természetesen továbbra is ömlenek az adatok a feldolgozó rendszerünkbe a marshaloktól, jelen állás szerint több mint 4.5 tonna összfogás felett járunk, ami órási eredmény ilyen rövid idő alatt. A változékony időjárás végett mindenképp érdemes figyelni a viharjelzést, jelenleg 1. fokú riasztás van az egész Balaton területén.

You must be logged in to post a comment Login